czwartek, 19 września 2013

Dziewczyna z lilią



                      Jestem dziewczyną z lilią. Nie mam tu na myśli francuskiej elegancji wymieszanej z niewymuszonym szykiem Audrey Tautou. Mam tu na myśli że dom mi się wali, a niedługo zakleszczy mi się nad głową i będę uciekać przez mysią norę.

                       Wszystko zaczęło się od tego, że bateria prysznicowa przestała nas traktować poważnie. Mimo błagań lała wodę jak opętana, a w naszej głowie nabrzmiewała wizja sprzedaży dom z kotem żeby uregulować rachunki. Warszawiak jest jednak do kota przywiązany. Poczytał ,popatrzył , postukał i zdiagnozował - uszczelka. Rozkręcona bateria prysznicowa zajmuje całe mieszkanie. Nie jest to wyczyn kiedy mieszkanie jest wielkości karmnika dla ptaków. Potykaliśmy się tydzień o miliard elementów, ale w końcu winna była uszczelka między częścią 152485 a 152486. Bateria z ulgą zaczęła wstrzymywać wodę , ja z ulgą przestałam wstrzymywać oddech.

                       "Syndrom Niagary" przeszedł teraz na kran przy zlewozmywaku który zachowuje się jakby miał problemy z prostatą. Znoszę sto naczyń, myje 99 przy strumieniu o średnicy półtora milimetra , nagle kran chrząka , sapie , podnosi się i zostaję miss mokrego podkoszulka. Ostatni talerz jest zawsze czysty do perfekcji. Podłoga po umyciu naczyń jest czysta do perfekcji. 


                         Reszta rzeczy to tylko drobiazgi, które nie spędzają już tak snu z powiek. Spłuczka jest bezsensowna , bo "Syndrom Niagary" dopadł i ją. Dwa obrazy wpadły z szafy razem z gwoździem , następny wygląda jakby miał spaść razem ze ścianą. Odrywa się front od szafki w kuchni. Okno domyka się za dwunastym razem. Pralka odpala z zamachem rakiet NASA. Standard każdej polskiej kawalerki.

                        Czasami siadam smutna (od rachunków), mokra(od zlewozmywaka) i z bólem głowy(od pralki) i marzę o mieszkaniu z fotografii. Skoro istnieje, to ktoś je ma. Skoro ktoś je ma, to ja też je mogę mieć. Jeżeli jednak jest tylko grafiką wymalowaną sprawną ręką, to ja nie chcę o tym wiedzieć.








Zdjęcia zostały zapożyczone z www.hometrendy.pl. Autor zastrzega sobie prawo do wiary że to są zdjęcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz