czwartek, 17 kwietnia 2014

Fast&Cheap



Tysiące razy słyszałam że żeby się dobrze odżywiać trzeba mieć dużo czasu i pieniędzy - nieprawda! W Fast&Cheap będą pojawiać się przepisy których realizacja nie zajmuje więcej niż 20min, a koszt nie będzie wyższy 10zł od osoby - czyli mniej niż średniej wielkości zestaw w fast-foodzie. No to, zaczynamy !

Łosoś z grilla i frytki z batatów

Składniki:
- 150 g świeżego łososia (6zł)
- jeden batat (3zł)
- 1 łyżka oliwy (0,1zł)
- 2 łyżeczki ziół prowansalskich (0,5zł)
- 2 łyżeczki słodkiej papryki (0,3zł)

Przygotowanie:
Faza I:
- z łososia odcinamy skórę, 
- bataty kroimy na frytki
- mieszamy oliwę z papryką i ziołami
- łososia i bataty obtaczamy z mieszance ziół i oliwy

Faza II 
- rozgrzewamy piekarnik/patelnie grillową 
- wrzucamy na nią bataty i pieczemy przez 5min
- dorzucamy łososia i pieczemy razem z batatmi przez ok 3min z każdej strony.
- gotowe!

Bon Appetit!

5 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam zdjęcie, to pomyślałam sobie: "Co ta Dominika wymyśliła? Ziemniaki i zdrowie? O co chodzi?!" ;). Nigdy w życiu nie wpadłabym na to, że ziemniaki możemy sobie zastąpić batatami, super pomysł! :) Zwłaszcza, że jestem fanką łososia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanką łososia? Piona! Dla mnie bataty to jedyna słuszna wersja ziemniaka:D

      Usuń
  2. szkoda że tak ciężko na bataty trafić, są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie znalazłam je w Tesco ale sa tez w małych sklepach z warzywami ;)

      Usuń