środa, 30 kwietnia 2014

ISIS PHARMA UVEblock

Myślałam że nie istnieje krem z wysokim filtrem, koloryzujący i jasny jednocześnie. Na szczęście życie jeszcze mnie czymś zaskakuje - to znaczy że nie jestem wcale taka stara. 

Wiecie jakie to jest uczucie, kiedy nie można być nawet chwili na słońcu? Kiedy po kilku promieniach Twoja skóra płacze, skomle, jest czerwona i woła o litość. Ja wiem. Dlatego w kategorii kremów z filtrem uważam się za eksperta - ilości UV 50+ zużytych przeze mnie można mierzyć w tonach. Wszystkie mają w mniejszy lub większym stopniu te same wady - są białe, kleją się, zostawiają tłustą warstwę na skórze. Ten jest inny.


Na przepełnionych półkach sklepowych znalazłam Isis Pharma UVEblock, czyli krem koloryzujący z filtrem 50+. Otworzyłam próbkę tylko po to żeby się załamać - w tej części globu cała kolorówka jest dedykowana panią mieszkających raczej w okolicach równika, co jest dla mnie nieodgadnioną zagadką. Nagle moim oczom ukazał się żel o kolorze kości słoniowej. Był mój.

Krem ma dość ciężką, charakterystyczną dla filtrów konsystencję, ale po aplikacji dość szybko się wchłania, zostawiając tylko łatwy do przypudrowania filtr. Nie waży się, nie zapycha, nie jest jakiś ponadprzeciętnie ciężki. Nie zawiera parabenów ani substancji zapachowych. Dobrze chroni skórę przed słońcem - nawet po długiej ekspozycji nie ma śladu po poparzeniach czy zaczerwienieniach. Sprawdza się!


Jego największym plusem jest kolor - zimny odcień kości słoniowej, bardzo jasny, naturalny. Pocieszająca odmiana po serii ciemnych beży i brązów wylewających się ze sklepowych półek. Jest nadzieja!

Krem kosztuje w regularnej sprzedaży 86,99zł. Aktualnie jest w promocji w Superpharm za 19.99 zł. Polecam!

4 komentarze:

  1. dzisiaj w magnolii w superpharm pani powiedziała, że oni tej firmy już od roku nie prowadzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę ?! Ja kupiłam tydzień temu w Warszawie...

      Usuń
  2. Do jakiego podkładu porównałabyś kolor tego kremu? Chętnie bym go kupiła, ale boję się że kolor nie będzie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest revlon ivory, tylko mniej kryjący:)

      Usuń