czwartek, 21 listopada 2013

Co mnie kręci 2


Czyli spowiedź królika doświadczalnego.


1. Maybelline, Color Sensational


Z Warszawiakiem jesteśmy raczej dobrym teamem i zgadzamy się w większości idei. Dysonansem jest czerwona szminka. Nie to żebym była ortodoksyjną fanką klasycznej elegancji, po prostu czerwień to jedyny kolor w którym moja karnacja nie przypomina charakteryzacji z kultowego filmy świt żywych trupów. Warszawiak potrafi być jednak drastycznie konsekwentny w suszeniu głowy. 

Color Sensational tak jak obiecuje nam firma zapewniająca że to wcale nie nasz urok, nie wysusza, nawilża , jest miła nawet na tak wymagającą porę roku. Choco Cream to neuralny, jasny beż, który do długich poszukiwaniach kwalifikuje jako nude do jasnej karnacji - nie przypomina w kolorze korektora, wygląda naturalnie, ale usta pozostają jasne. Ładnie dopełnia mocny makijaż oka. Trzyma się na ustach długa, jak na pomadkę nawilżającą, a kolor nie wymaga nakładania przed lustrem. 
Cena: ok 20zł

Efekt:                                                    Skład:

Lanolin,Sesamum Indicum Oil ,Oleyl erucate, Cera  microcristallina, PPG-5 LANOLIN WAX , Acetylated lanolin , Cera alba, Alumina , Disteardimonium Hectorite ,Calcium aluminum borosilicate, Tocopheryl Acetate, Acrylic Acid/Isobutyl Acrylate/Isobornyl Acrylate Copolymer , Parfum, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Synthetic fluorphlogopite, Silica,Calcium Sodium Borosilicate,Benzyl Alcohol,Tin oxide, Honey.


2. Catrice, Sun Glow Matt Bronzing Powder


Poznaliśmy się przypadkiem. Planowałam zakup bronzera z NYX, zaraz po skończeniu pudru Inglota. Niestety Inglot w zginął w tragicznych okolicznościach rzucony do bagażnika autobusu kursującego na trasie Warszawa-Wrocław. W miejscu docelowym mogłam go sobie wyciągnąć w torby przez sitko. Wpadłam do pierwszej z brzegu drogerii kupić cokolwiek, kierowana przekonaniem, że z najgorszym bronzerem wyglądam zdecydowanie lepiej niż bez żadnego.

O dziwo, jak to zwykle bywa prze zawieraniu przypadkowych znajomości, nie rozczarowałam się. Bronzer ma ładny , neutralny kolor, nie jest pomarańczowy. Łatwo można nim podkreślić kości policzkowe, lekko się rozciera, trzyma cały dzień bez poprawek , nawet przy klimatyzacji, wysiłku fizycznym i załamaniach w pracy, czyli podpieraniu głowy ręką. Nie wygląda sztucznie, jest dyskretny. Na razie nie zamierzam zmieniać go na nic innego.
Cena: 18zł

Efekt                                             Skład :
Talc, Mica, Aluminium Starch Octennylsuccinate, Isocetyl Steaoryl Stearate, Octyldodecyl Stearate, Kaolin, Tocopherol, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben,  CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides).

3. Maybelline Diamond Glow



Znudzona matowymi cieniami które dominują moją kosmetyczkę postanowiłam zaszaleć. Szukałam czegoś naturalnej paletki do dziennego makijażu z połyskiem. Wybrałam kombinacje numer 6 czyli coffee drama. Wybrałam dobrze, cienie na bazie trzymają się wzorowo cały dzień. Nadają się jednak przede wszystkim do dziennego makijażu, kolory są transparentne i słabo nasycone. Na tym mi zależało.
Cena : 35zł

                                                               
Efekt:


4.  Rimmel, Scandaleyes Extreme Black Mascara

 Na zakup skusiłam się pewnego poranka kiedy skończył się mój ulubiony tusz do rzęs i byłam zmuszona iść to pracy soute. Po piętnastym pytaniu mojego współpracownika czy dobrze się czuję i czy profilaktycznie nie powinniśmy zadzwonić po pogotowie wybrałam się do najbliższej drogerii po cokolwiek. Lata temu używałam  maskar Rimmela z powodzeniem, więc postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę. 

Tusz sprawdza się tak jak obiecuje prodecent. Podkręca i pogrubia rzęsy, jest widoczny już przy pierwszej warstwie. Jest to bardzo miłe, zwłaszcza dla osób które wstają o 5 rano i nie myślą o tym żeby godzinę szczotkować rzęsy. Konsystencja jest trochę za gęsta, przez co lekko skleja rzęsy. Ja pociągam je wtedy szczoteczką od innego tuszu i efekt znika. Co najważniejsze - trzyma się cały dzień bez poprawek, kruszenia i efektu pandy.
 Cena: 30zł

 Efekt:
SKŁAD: AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, COPERNICIA CERIFERA CERA/ COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, PVP, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D’ABEILLE, PROPYLENE GLYCOL, TRIBEHENIN, POLYSORBATE 20, STEARIC ACID, ACRYLATES COPOLYMER, PANTHENOL, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM HYDROXIDE, TALC, ACRYLATES/ CARBAMATE COPOLYMER, ASCORBYL GLUCOSIDE, GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) POWDER, SERICA /SILK POWDER/POUDRE DE SOIE, RETINYL PALMITATE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, GLYCERIN, COLLAGEN, HYDROGENATED OLIVE OIL, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, HYDROLYZED KERATIN, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, SODIUM SULFATE, CERAMIDE 2, OLEA EUROPAEA (OLIVE) OIL UNSAPONIFIABLES, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, BAMBUSA ARUNDINACEA LEAF EXTRACT, SODIUM BENZOATE, TOCOPHEROL. [May Contain /Peut Contenir/+/-: CARMINE (CI 75470), CHROMIUM HYDROXIDE GREEN (CI 77289) , CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288), D&C BLACK NO. 2 (CI 77266), FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz