czwartek, 7 listopada 2013

Wedding Photography - polska czwórka

               Naoglądałam się tyle zdjęć fotografów ślubnych że mogę z tego napisać doktorat , obronić go
 i wykładać na kierunki "Jak wyjść za mąż i nie zwariować". W szale american beauty photo doszłam do wniosku że możemy być w tej dziedzinie na prawdę nieźli  i czym nie odbiegać od zachodnich kolegów. Czego szukałam? Patetycznie mówiąc szczęścia. Gdybym chciała na zdjęciach oglądać smutne, pełne zadumy twarze zorganizowałabym stypę. Panie i Panowie , Ladies and Gentlemen, czterech wspaniałych wg. Mnie! ( Kolejność jest zupełnie przypadkowa , silenie się na ranking jest jak wybór którą nogę mieliby mi obciąć)

                                                        1. Rutko 



















Jeden z nich nich jest mój. Dlaczego? Bo jestem szczęściarą !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz